[index][raw][main] Ne led 6 11:25:09 CET 2008 [mobil] O2 CZ ‐ chybné účtování služby Volání po 3. minutě zdarma ‐‐ Telefónica O2 Czech Republic prodloužila konec Volání po 3. minutě zdarma z 31.12.2007 na 30.04.2008. Účtování se však změnilo chybně již 01.01.2008, a tak se nyní hovory nesprávně účtují dle minutové sazby. Mobilní op‐ erátor na nápravě pracuje a vše by mělo být správně nas‐ taveno/účtováno od 09.01.2008. Chybně stržený kredit jsem obdržel zpět na základě telefonátu na infolinku *88. Nejtěžší je, dostat se přes hlasový systém až k živé osobě. U mne se to po řadě pokusů nakonec podařilo v neděli dopoledne, v češtině, přes volbu "přechod na paušál". Paní/slečna byla příjemná, o problému věděla a kromě vrácení kreditu mě jako omluvu bezplatně aktivovala víkendové volání zdarma a obdržel jsem nějaké benefit body. Pokud máte tuto službu aktivovanou a přijdete o kredit neprávem, zavolejte na infolinku a dostanete ho zpět. Doporučuji volat s handsfree a plně nabitou baterií. --