[index][raw][main]

Ne led 6 11:25:09 CET 2008

[mobil] O2 CZ ‐ chybné účtování služby Volání po 3. minutě zdarma

‐‐

Telefónica O2 Czech  Republic
prodloužila  konec  Volání  po  3.  minutě zdarma z 31.12.2007 na
30.04.2008. Účtování se však změnilo chybně již 01.01.2008, a tak
se  nyní  hovory nesprávně účtují dle minutové sazby. Mobilní op‐
erátor na  nápravě  pracuje  a  vše  by  mělo  být  správně  nas‐
taveno/účtováno od 09.01.2008.

Chybně  stržený kredit jsem obdržel zpět na základě telefonátu na
infolinku *88. Nejtěžší je, dostat se přes hlasový  systém  až  k
živé  osobě. U mne se to po řadě pokusů nakonec podařilo v neděli
dopoledne, v češtině, přes volbu "přechod na paušál". Paní/slečna
byla  příjemná, o problému věděla a kromě vrácení kreditu mě jako
omluvu bezplatně aktivovala víkendové  volání  zdarma  a  obdržel
jsem nějaké benefit body.

Pokud  máte tuto službu aktivovanou a přijdete o kredit neprávem,
zavolejte na infolinku a dostanete ho zpět.  Doporučuji  volat  s
handsfree a plně nabitou baterií.


--