[index][raw][main]

Út pro 11 13:30:01 CET 2007

[banky] zrušení firemního účtu u eBanka

‐‐

Po  čtyřech  letech  používání  firemního  účtu u eBanka, jsem se
rozhodl jej zrušit. Můj obrat na účtě  nebyl  dostatečně  vysoký,
abych  měl  vedení  účtu zdarma. Moje měsíční poplatky se blížily
300 Kč, což se mi zdálo hodně. Rozhodl jsem se tedy účet zrušit a
převést zůstatek do Komerční banky.

Emailem  jsem si sjednal schůzku s bankovním poradcem a požádal o
připravení výpovědi  včetně  údaje,  na  který  účet  se  převede
zůstatek.  Bohužel  bylo  moje očekávání přehnané. Výpověď nebyla
připravena, navíc jsme společně převáděli peníze příkazem z  účtu
a  já tak ještě naposledy zaplatil za příkaz k úhradě a za SMSku,
která mne následně informovala o nízkém zůstatku. Na  můj  dotaz,
jak  to  bude s těmito poplatky, mě zaměstanec s úsměvem ujistil,
že s nimi počítal a převáděnou částku o ně ponížil. Následně jsem
dostal  k  podpisu  výpověď,  kde  bylo  několik možností, jak se
zůstatkem naložit, včetně té, kterou jsem očekával  já.  Bankovní
poradce našel způsob, jak pro svého zaměstnavatel ještě inkasovat
poplatek, zdržel mne více, než bylo nutné  a  hlavně  se  neřídil
mými instrukcemi.

Poučení  pro  příště: Podepsat pouze výpověď. Bude to rychlejší a
levnější.


--