[index][raw][main] Út pro 11 13:30:01 CET 2007 [banky] zrušení firemního účtu u eBanka ‐‐ Po čtyřech letech používání firemního účtu u eBanka, jsem se rozhodl jej zrušit. Můj obrat na účtě nebyl dostatečně vysoký, abych měl vedení účtu zdarma. Moje měsíční poplatky se blížily 300 Kč, což se mi zdálo hodně. Rozhodl jsem se tedy účet zrušit a převést zůstatek do Komerční banky. Emailem jsem si sjednal schůzku s bankovním poradcem a požádal o připravení výpovědi včetně údaje, na který účet se převede zůstatek. Bohužel bylo moje očekávání přehnané. Výpověď nebyla připravena, navíc jsme společně převáděli peníze příkazem z účtu a já tak ještě naposledy zaplatil za příkaz k úhradě a za SMSku, která mne následně informovala o nízkém zůstatku. Na můj dotaz, jak to bude s těmito poplatky, mě zaměstanec s úsměvem ujistil, že s nimi počítal a převáděnou částku o ně ponížil. Následně jsem dostal k podpisu výpověď, kde bylo několik možností, jak se zůstatkem naložit, včetně té, kterou jsem očekával já. Bankovní poradce našel způsob, jak pro svého zaměstnavatel ještě inkasovat poplatek, zdržel mne více, než bylo nutné a hlavně se neřídil mými instrukcemi. Poučení pro příště: Podepsat pouze výpověď. Bude to rychlejší a levnější. --